back on track

sådär nu har jag äntligen fått ny design, tack så mycket Viggin :)
så nu har jag tänkt börja blogga lite igen.

jag kan börja berätta att idag har jag varit på resturang två gånger, gottgottgott.

Har även träffat Linnea som har börjat detat, dateat (stavning?) en kille så det va kul att höra på de. höhö.
har tränat ikväll också det va jobbigt, men kul.

det här var ett litet ointressant inlägg men vad gör de, ni behöver inte läsa nej. :)

CIAO



söta olivia som tar en powernap







Kommentarer
Postat av: linnea

vet du om en sak, du är störd! ;)

2010-08-04 @ 13:37:59
URL: http://lanajja.blogg.se/
Postat av: Olivia

nämen vad tusan! söt tjej det där.

2010-08-04 @ 22:33:33
Postat av: Anonym

du är alltid söt

2010-08-05 @ 09:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0