1994

helllllu, igår kom linnea, angelica och viktoria hit vi spelade monopol som vanligt och jag vann som vanligt ;) Vi åt tjockt med godis och prata tog lite fina kort. Angelica och linnea sov här och imorse vaknade jag av att valdis ringde, vi (jag och linnea) skulle va vid atterdags och sälja lotter klocka 11.45 och valdis ringde vid 12.00 och vid kvart över va vi vid atterdags efter att få ha knuffat bilen som satt fast.. -.- Men de gick bra, klockan 2 kom issa och olivia och bytte av oss, vi åkte hem sen vidare till södervärn för att se ibk. Dom förlorade med 5-10. Jag kom precis hem, ikväll skulle några tjejer ut till dalhem och bada balja vid viktoria. Men jag orkade inte och så har vi match imorgon, så istället kommer ronja hit som jag inte träffat på jätte länge, vi skall väl kolla melodifestivalen och lite så. Men nu skall jag ta något att äta. byeebyeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0