fire files

hejsan linnea som är så himla nyfiken på vad jag har gjort idag, nu skall du få höra om min intressant dag. jag vaknade klädde på fick en massa sms om att bussarna ute på landet var inställda och då kände jag att jag inte heller ville till skolan så jag stannade hemma. Jag har inte pluggat ett skit som vissa andra bra barn. jag har sett sommar med göran ätit sovit till klockan fyra, skottat snö (det lilla vi har på trappan) nu äter jag min tredje apelsin för dagen och skall gå upp och kolla om det är något bra på teven. Ikväll skall jag se andra avenyn som jag tycker är asa bra! :)

pusspuss




Kommentarer
Postat av: Linnea

åh, äntligen kommer det! du har inte varit lika flitig som jag har varit idag då. fast jag kunde inte somna om, nog mest därför. Efter jag hade vart duktig så blev det chips och sängen! (du äter iaf apelsin, glädj dig åt det) :)

2010-02-03 @ 18:22:20
URL: http://lanajja.blogg.se/
Postat av: jennifer

hahhahahaaha, jihao! :)

2010-02-04 @ 08:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0