2010

Hejsan!
Galen kväll/natt igår och det var kul. Vi startade  kvällen hemma vid Ronja, vi (jag, Ronja, Issa, Olivia, Camilla, Sara) hade tänkt äta pizza. Alla dom andra skulle komma vid halv sju och klockan sex ringer Issa och säger att alla pizzirior har stängt. Så jag och Ronja börjar koka makaroner, haha grym nyårs mat(?) Men iallafall kvällen fortsätter hemma vid Ronja och vid tolvslaget är vi nere vid hamnen och träffar folk och ''tittar på raketer''. Sen virrar vi runt lite där nere och tillslut kommer vi hem till Ronja igen och kalaset fortsätter.
Det hände en grej som inte va så kul, men de får jag ta! Annars var kvällen bra! :)

Idag har jag inte alls gjort mycket, varit och inventerat (stavning?) på Willys i typ 3 timmar. Sen har jag och Ronja ätit pizza och pratat om alla idioter på denna jord! :) Men nu skall jag hoppa in i duschen kanske bloggar senare!


Kommentarer
Postat av: E

Vad hände som inte var så kul ? ^^

2010-01-02 @ 17:45:46
Postat av: jenniferhellgren

nej det berättar jag inte förens du säger vem de är? Antar att de är Emil och då vet du...

2010-01-02 @ 18:54:44
URL: http://jenniferhellgrens.blogg.se/
Postat av: Angelica olsson

Vad varee som inte var så kul ? :) :*

2010-01-03 @ 19:30:54
Postat av: jenniferhellgren

kan berätta när vi ses!

2010-01-03 @ 21:05:06
URL: http://jenniferhellgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0