I Will

Hejsan!
Imåndags åkte jag ut till Roma och va med Linnea till kanske halv 10, sen gick jag hem till Geena vi såg paradise hotel och ice age 3, verkligen jätte gullig film. Jag sov vid Geena för vi skulle jobba dagen efter. Vi vaknade vid klockan 1 gick upp och åt sen såg vi på en as dryg film.. Började göra oss i ordning, vid sex var vi klara och vid sju var vi ute i Eksta för att jobba (som servitriser) Det va kul och vi fick göra lite allt möjligt tillexempel, servera, plocka disk, torka disk och äta hur mycket som helst, snacka om att man gick upp typ 5kg på den kvällen. Vi slöt jobba runt två. Vid 4 var vi hemma vid Geena igen men somnade inte förens vid klockan 5. Jag åkte med Geenas pappa in till stan vid halv 12, fan va trött jag är. Aja lyckad kväll igår iallfall och några hundra rikare.
Nu sitter jag och väntar på att Jönsi skall komma vi har mycket att prata om.

   

                          Lite snygga bilder


Kommentarer
Postat av: Linnea Larsson

passade kjolen? :)

2010-01-07 @ 12:29:36
URL: http://lanajja.blogg.se/
Postat av: jenniferhellgren

jaadå, eller den va lite stor! :)

2010-01-07 @ 12:47:54
URL: http://jenniferhellgrens.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur kan du va så brun? :)

2010-01-07 @ 22:46:43
Postat av: jenniferhellgren

haha, jag är inte speciellt brun! :)

2010-01-07 @ 22:56:22
URL: http://jenniferhellgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0