natten

Tjaaaa!

Idag vid halv ett cyklade jag hem till Ronja sen cyklade vi vidare till ishallen för att se hockey dom fölorade stort. När vi skulle cykla hem så cyklade Ronja i världens fart, så jag sa att hon nog inte skulle cykla så fort för då skulle  hon dra om kull, och när hon skall bromsa in lite drar hon om kull, fifan va vi skrattade!! Sen fick hennes pappa hämta oss för Ronja skadade sitt knä :/ Men de va kul iallafall. När vi kom hem till henne åt vi sen cyklade vi till södervärn för att se ibk spela, och så mötte jag upp Maja som såg med oss. Efter matchen såg vi lite på b-laget sen cykla vi (jag och maja) hem till mig åt och såg på  köping, haha. Hon åkte precis, så nu skall jag sova. Godnatttt




me and maji
<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

mmmmm, tee :) <3 godnatt på rej! din blogg vart ju inte rosa? haha knas

2010-01-17 @ 22:05:33
Postat av: jennifer

knas, den är ju visst rosa! nattttti :*

2010-01-18 @ 12:20:52
URL: http://jenniferhellgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0