21/10

hejhopp!
jag sitter och tittar på robinsson som jag inte alls tycker är bra längre, när jag var liten var jag helt kär i de programmet.
idag har jag haft matte prov och det gick ju sådär lagom bra, skönt att det är över nu iallafall imorgon har vi "vi unga" svenska och administration sen är det HÖSTLOV äntligen. På lovet skall jag sova, sova och sova va med mina fina vänner och pojkvän sen skall jag kanske upp till stockholm med elsa, mikaela och linnea vi får se hur det blir med det jag skall även tillbringa några dagar ute vid min kära far.

men nu skall jag fortsätta se robinsson. CIAO





orkade inte rotera

Kommentarer
Postat av: linnea

komiskt att vi skrev ett inlägg om robinsson båda två ;) förresten, snigge bildaaaa.

2010-10-21 @ 21:26:44
URL: http://lanajja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0