7/10

har precis ätit världens godats glass som bestod av, glass, strössel, banan, sirap och kanel made by: mig själv!
Idag i skolan har jag bara gått runt och varit godis sugen så det passade perfekt med lite glass.

vid fyra har jag utvecklingsamtal, jag tycker inte alls det är jätte tråkigt!

dålig på att blogga är jag också, skriver bara när jag har tid och lust, vilket jag nästan aldrig har.

i helgen var jag uppe och spelade, seriepremiär(?) riktigt roligt faktiskt, vi bodde på nickstacamping. mysigt.       vi vann båda matcherna men kommer inte ihåg vad det blev.

Morgondagen skall jag tillbringa med sebastian, antingen skall vi se hockey eller stannar jag hemma och ser Idol medans han ser hockey för jag har blivit helt galen i Idol. Sen skall vi äta pizza och bara mysa. på lörsag har vi varit tillsammans i 7 månader, fast då är han uppe på fastlandet och jag skall fira mikaela eftersom hon fyllt år. :) så vi får "fira" lite på fredag. ;) 

men nu skall jag fortsätta titta på svampbob. CIAAAOOO







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0