13/9

Hellooo!

i lördags var jag i sthlm och spelade innebandy, vi vann med 4-3 och gjorde inte en sån jättebra match... sebastian hämtade mig vid båten, och sen åkte vi hem till honom.
i söndags var jag, sebastian, lukas och åt på mc donalds, efter de åkte vi till hemmakväll och köpte massa godis, och sen vidare ut till Roma för att hämta linnea. vi åkte sen hem till sebastian igen och såg film, smala sussie och beck.
myyyyyyyyyyysiiigt!!

idag mår jag inte så bra, har jätteont i halsen så jag skall varken träna ikväll eller imorgon.
efter skolan idag åkte jag och sebastian in till stan och handlade en present till min mamma, eftersom hon fyller år idag. GRATTIS! :)

nu väntar jag och sebastian på att mamma skall komma tillbaka med pizzzaaaaa, sedan blir det tårta! GOOOOOOTTT!

men nu ska jag kila, ciaaaaaao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0