Grenade

Hiii, nu har skolan dragit igång igen och jag kan säga att jag inte alls är nöjd med nya schemat, men iallafall så skall jag försöka blogg lite mer och lite oftare.
Lovet har väl varit som vanligt, man har mest legat hemma och degat, tagit de lugnt, och bara vilat. Men jag har iallafall hunnit med att fira julafton med nära och kära. I julklapp fick jag mest lite småprylar men även pengar, presentkort, kläder, smycken och så fick jag ju resan till spanien och så har jag fått göra om i mitt rum så jag är nöjd. Nyår har jag också firat med en massa tjejer men även några killar, jag hade en riktigt rolig kväll men kom aldrg ner till hamnen men lika bra var väl det, eftersom att de var så himla kallt. Hörde även att de inte var så mycket, roligt folk där nere. 

Jag och Linnea har spelat in sjukt roliga filmer. haha.
Har träffat Jennifer men som jag tyvärr inte kunde träffa innan hon åkte. :( Men vi ses till sommaren hjärtat.
Har varit en del med Sebastian och de är ju alltid trevligt. :)
Tränat har jag också gjort, men det har varit skönt med ett litet "uppehåll".
Har spelat match och vunnit, alltid lika roligt. 
Men bäst av allt är att man inte tänkt ett skit på skolan.  

För en stund sedan ringde myrta och frågade vart jag var och varför jag varken tränade med a-laget eller u-laget..  Jag tror jag har sagt det till dom 100 gånger fy vad det är jobbigt skulle varit bra om dom kunde snacka med varandra så jag slapp säga det 100 gånger. + att han väckte mig när jag låg och sov så skönt. hehe.

Men nu tänkte jag inte skriva mer, det blev ju några rader ointressant text. hihi :)




Familjefoto :-*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0