13/7

Hej hallå, nu var det ett tag sen jag bloggade.
Jag har hunnit med endel, jag har varit vid högklint på "utflykt" med min boy, jobbat, sovit, hostat och snorat.

För exakt en vecka sedan åkte jag ut till stånga och bodde där i 4 dagar! Jag delade husvgan med Sebb, Tisen och Alex. Mitt lag gick upp från rekryterna vilken känns kanon, hörsne bullfighters in my ♥ hehe. riktigt roligt har jag haft.
Men en grej angående campingen är att de som inte spelar eller har något med Pärk/Varpa att göra, inte skall få vara där, för på kvällar´na (fredag, lördag) är de sjukt mycket folk som förstör (välter utedassen bl.a) skit jobbigt och vem orkar åka ända till Stånga för att festa? tydligen jävligt många..

Så nu har jag fått sagt de med. tack.

Nej nu skall jag sova, skall jobba imrn. puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0