1/7

Idag är sista dagen jag är hemma på en hel vecka, vi skall hyra ut vårat lilla krypin till några häftiga politiker.. Så helgen tillbringas i Barlingbo, sön/mån, mån/tis, tors/fred övernattar jag vid min morbror Dirk! Resten av dagarna är jag i stånga.. Fan vad kul de skall bli! Jag har aldrig spelat pärk förut och vi har tränat 1 gång? hur kommer de här gå.. hörsne bullfighters?!?

För er som undrar består Hörsne bullfighters (vårat lag) av:
Linnea Larsson
Elin Larsson
Jennifer Hellgren
Ellinor Thomsson
Gry Larsson
Annica Pettersson
Lousie Hjertsson

Men nu skall jag sticka iväg och jobba, de skall faktiskt bli bra så himla tråkigt väder idag ju.

Tjingeling



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0