Full dag!

Tjenna!
Jag och Amanda vaknade idag av att mamma och Lisse (moster) väckte oss, vi låg kvar i sängen och degade oss. Sen gick vi upp vid halv 11.  Eftersom att det kommer typ 25 pers hit imorgon på julafton och ska fira med oss så har jag och Amanda städat hela huset typ bra gjort tycker vi!

Sen har vi typ klätt julgranen ätit och inte så mycket mer, eller vi har ju tagit en massa bilder men dom flesta ser för jävliga ut helt enkelt.

Snart skall jag och Amanda ut på en lååång promenad sen efter det ska vi nog spela The sims 2 Djurliv (igen), sen blir det kvällsmat sen film eller något ikväll igen. ;)

Men nu ska jag och Amanda hitta på något innan vi drar ut på vår lååånga promenad med Timjan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0