single ladies

åhh, gud vad jag hatar att vänta! Just nu sitter jag och väntar på att min mamma skall komma hem ´så hon kan fixa lite grejer, sen på min kusin som skall låna en klänning till ikväll och på min moster som också skall låna något. Skynda?!
Iallafall när dom kommit skall jag och min cykel cykla hem till Ronja och fixa lite grejer och tagga sönder till ikväll!
Jag läste Linneas blogg och tänkte på hur mycket kul vi har gjort de här året. Förra nyår, dagen efter, vadstuck, stånga, hemma vid mig, men orkar inte rabbla upp mer men en himla massa grejer har vi iallafall hunnit med och jag lovar att de här året kommer bli ännu mer.

Yes nu kom mammi!!


Kommentarer
Postat av: Linnea Larsson

du orkade läsa, wiiiihu :))

2010-01-01 @ 19:03:10
URL: http://malila.devote.se
Postat av: jenniferhellgren

hahaha, jajemän!! :))

2010-01-01 @ 23:10:42
URL: http://jenniferhellgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0