fire burning

hellllllo!

idag har vi haft rödakorset hela dagen i skolan och det va jävligt drygt -.- men nu kan jag iallafall rädda ALLA som håller på att dö, eller?
jaja, när jag kom hem somna jag på soffan som inte är allt så förvånande, men sen nu ikväll har jag övningskört för första gången i mitt liv, dock inte på vägen men iallafall. och spelat lite fotboll med pappsen.hehe. jag funderar fan på att börja spela lite igen, men får se! :)

imorgon skulle egentligen sebastian ta bussen ut till roma och sen åka med mig hem till pappa, men så kom på han skulle på körlektion. det suger.

nu skall jag äta sen inte göra ett skit.




Kommentarer
Postat av: Linnea

Inget funderande här nu, bara på med skorna så ses vi på planen! :D

2010-04-28 @ 11:12:31
URL: http://lanajja.blogg.se/
Postat av: jennifer

tjoo bertil! najnaj vi fålá se! :)

2010-04-28 @ 12:56:31
URL: http://jenniferhellgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0