update, höhö

hejsan, nu va det längesen jag bloggade men har helt ekelt inte haft tid.

men iallafall i lördags fyllde jag hela 16 år, men vi har inte firat mig än för det skall vi göra med kristian den
 29onde. Men jag fick iallafall några presenter. :)
mobil av pappa fast fick den för några veckor sen, en bärbar dator áv mamma och peter, pengar av farmor och ett par converse av sebastian :*

på kvällen åkte jag och sebastian hem till viktoria som firade sin födelsedag med balja och grejer, kul med mycket trevligt folk. :)

i söndags va jag med sebastian och vi gjorde inte mycket, åt popcorn och såg "P.S i love you" ganska bra faktiskt.
världens slappaste skoldag idag, vi hade en lektion sen gick vi till lövsta och lyssnade på emrich roth en gubbe som överlevt förintelsen och kalle en förre detta ny nazist. det va intressant.
efter det åkte jag och Jennifer persson in till stan i hennes snygga BIL. vi har solat och lite.. 

nu är jag ute i ekeby och har färgat p's hår! :) 
men nu skall jag kila.

PUSSSSSSS

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0