i want you back

(gjort om linneas text)

HAHAHAHAHAHA
Jag och Linnea var först och kollade på endre matchen. Där träffade vi olivia så vi ställde oss vid henne, sedan kom även viktoria och gjorde oss sällskap. Efter matchen gick vi hem till mig och käkade,  sedan så gick vi in till sebastian och Bp. Vi skulle cykla till Emil efter ett tag, vi cykla till solberga badet där mötte vi upp Viktoria så vi lämnade  cyklarna och fick skjuts bort av tommy. Väl där lyssnasde vi på musik och umgicks, sedan skulle vi ut och åka inlines (heter det så?) och sebastian skulle leka viktoria när hon åkte och så drog han på arslet så jävla hårt! FY FAN VAD ROLIGT DET VAR! Sedan ska dom visa att jag och viktoria har lika dana trosor på oss och då gör viktoria en riktigt snygg vurpa och sätter sig på rumpan.
Påvägen hem har vi då bara en cykel och är fyra personer som skulle behöva åka. äh, men vafan vi testar att åka. linnea sätter sig på sadeln och jag och viktoria sätter oss på pakethållaren. Sebastian hålller på att ramla hela tiden och vi kom max 5 meter framåt. Sedan böjer sig hela cykeln och hjulet böjer sig. HELVETE VAD VI GARVADE!

ikväll blir det troligtvis hem till simon. hehe

    



Kommentarer
Postat av: linnea

jävligt snygga bilder duuu :)

2010-04-04 @ 12:18:36
URL: http://lanajja.blogg.se/
Postat av: jj

hehehe, jajemän. :)

2010-04-04 @ 15:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0