Run This Town

Nu är jag hemma igen, jag såg matchen med Linnea och vi hade verkligen jätte mycket att prata om, så är de när man inte träffs så mycket. Matchen slutade iallafall 8-8 (?). Efter matchen skulle jag och Linnea gå och äta på pastavagnen men de va stängt typiskt. Pappa kom och hämtade mig och körde hem mig till mamma. Jag skulle egentligen träffa Amanda ikväll men det blev ändrade planer så vet inte riktigt vad jag skall göra, blir väl att sitta vid datan som vanligt! Imorgon skall jag, Linnea & Ronja en sväng på stan eller stan och stan vi skall iallfall kolla upp lite grejer! huhu. Nu skall jag kolla vad det blir för mat har inte ätit något idag, så nu är jag hungrig som bara den! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0