who is it

hellu, igår va jag med sebastian vi åt pizza och såg avatar och den filmen var mycket bra. och nu när jag kom hem har jug hunnit med att bada min timmy och städat hela mitt rum inte för att det är så stort men ändå, så får se hur länge jag håller det rent den här gången.
Den här helgen har varit riktigt lugn och skön har inte gjort någonting nästa, i fredags kom angelica in och vi satt mest och prata. ikväll skall jag va med sebastian för idag har vi varit tillsammans i två månader ;) höhö. vet inte riktigt vad vi skall göra men något hittar man väl alltid på. 

jag håller på att lada ner the hangover har sett den hur många gånger som helst, men den är så himla bra!!!
men nu orkar jag inte skriva mer. ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0