onsdag

Hi, igår kväll åkte jag hem till amanda där de bjöds på kladdkaka, film (trassel, jätte bra film) och en sängplats. Fast fick gå upp med tuppen imorse för Amanda skulle till tandis och få tandställning hehe. Hon är söt hon.

När jag kom hem så var mamma hemma, så vi åkte ner på stan en sväng och kikade lite åt lunch sen åkte vi hem och bakade muffins. Gött.
Skulle egentligen träffa Johanna och Ellinor ikväll men tror inte jag orkar de..
Man har typ inget att göra på kvällarna när man inte tränar.. tråkigt.. Men nu skall jag fortsätta titta på halv åtta och vänta på att sebastian slutar träna och det är vid typ 11.

Imorgon skall jag träffa bästaronja!!

Nästa torsdag kommer min älsklings jennifer hem, längtar! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0